Bio-Pontaj.Avantaje solutii pontaj biometric

BIO-PONTAJ

AVANTAJELE SOLUTIILOR DE PONTAJ BIOMETRICS ROMANIA

In cadrul unei companii, administrarea corecta a timpului petrecut de angajati la locul de munca reprezintă esenta productivitatii, esenta unui management eficient.

Sistemele de pontaj automat Bio-Pontaj va ajuta sa simplificati și sa eficientizati modul în care monitorizati și administrati prezenta angajatilor.

  • Corectitudine-Precizie.Introducerea manuala a datelor poate conduce la greșeli, pierderi, cresteri ale costurilor.

  • Productivitate-Eficienta.Timpul petrecut de personal pentru prelucrarea manuala a datelor poate fi utilizat mult mai eficient.

  • Vizibilitate-Control-Prevenirea timpului irosit de către angajați.Rapoartele pot fi generate cu doar câteva Click-uri.Imediat puteți afla intarzierile, absentele, plecările mai devreme, angajații care sunt corecti și care nu.

 

Control prezenta

Solutiile noastre de pontaj va ofera un control efectiv al prezentei, angajații vor ponta de Sosire sau Plecare la aparatele de pontaj instalate la locul de munca.

Solutiile de pontaj biometrice elimina riscul pontajului fals, transferul card-ului de pontaj de la un angajat la altul.

Toate sistemele noastre biometrice sunt dotate și cu cititor de card.Puteti utiliza pontajul pe baza de card.

Fiecare angajat va avea un card cu un cod unic pe care-l va folosi la Sosire și Plecare.

Daca, după o anumita perioada, veți constata ca pontajul cu card nu este eficient, puteți începe utilizarea pontajului biometric, pe baza de identificare a palmei, recunoaștere faciala, amprenta digitala, identificare vene deget, conform LEGE nr. 190 din 18 iulie 2018, Capitol II ART 5, litera d): https://www.dataprotection.ro/servlet/ViewDocument?id=1520

Costuri

Chiar dacă la prima vedere, pare mai scump, soluția de pontaj on-premise, la sediul operatorului, este de fapt, în timp, mult mai ieftină.

Costurile initiale ale investitiei, în comparație cu plata unui abonament, chirie echipament, se amortizeaza într-un interval rezonabil de timp.

De exemplu, pachetul de pontaj pentru firme cu maxim 20 de angajați activi, Kit Pontaj Micro 20, care conține un aparat de pontaj cu amprenta digitala și card și licenta soft de pontaj Bio-matrix Micro, acum la prețul promotional de 149 euro.

Costul acestui pachet poate fi amortizat de către o firma cu 20 de angajați care plătește 1 euro/luna per angajat, în mai puțin de 8 luni.

Dupa 8 luni firma dvs. nu mai este obligata sa plătească vreun abonament.Dar, soluția dvs. de pontaj este complet functionala pe termen nelimitat, beneficiind în același timp de celelalte avantaje.

Securitate

Securitatea este un factor determinant în alegerea solutiei potrivite!

Conform Art 42 din Legea 363 din 28.12.2018:

I. Este obligatoriu sa recurgeti doar la persoane împuternicite care oferă garanţii suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerinţele prevăzute în regulamentul GDPR şi să asigure protecţia drepturilor persoanelor vizate. (Art 42 alin 1)

In caz contrar, imputernicitul nu poate fi „ales cu grija” si trebuie sa-l credeti pe cuvant ca a luat toate masurile necesare.

II. Prelucrarea datelor de catre o firma terta se poate face doar in baza unui contract (Art 42 alineat 3)

In lipsa contractului, nu aveti cum sa recuperati de la imputernicit nicio dauna ce ar putea sa o platiti ca urmare a nerespectarii de catre imputernicit a cerintelor GDPR

III. Cf. Art 42 alin. 5, Imputernicitul trebuie sa fie auditat dpdv GDPR de firme de audit acreditate de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau sa adere la un cod de conduita avizat de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

In acest moment in Romania nu exista nicio firma auditata GDPR si niciun cod de conduita avizat de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu privire la prelucrarea datelor in contextul relatiilor de munca, astfel ca nu puteti respecta cerintele legale de alegere a imputernicitului conform Art 42 alin 1

IV. In conluzie, este necesar sa stiti:

-unde sunt datele personale ale angajatilor companiei dvs.!Datele importante ale firmei Dvs.!

-Cine are acces la toate aceste importante informații?

-Cine administreaza serverele pe care sunt stocate acestea?

Decat sa va asumati riscurile, mai bine va gestionati dvs datele, fara sa le puneti pe Cloud.

Sistemele noastre de pontaj se instaleaza la sediul firmei dvs., nu pe servere ale caror locatie n-o cunoașteți.

Toate datele, informațiile importante, se afla în proprietatea si sub supravegherea dvs. directa.

Doar gândiți-vă care ar fi costurile dacă datele personale ale angajatilor, datele companiei ar ajunge în posesia unor persoane straine.

V. Chiar dacă aceste date sunt stocate și administrate de terte persoane, tot Dvs., Compania dvs. este raspunzatoare în cazul pierderii acestora. https://www.dataprotection.ro/servlet/ViewDocument?id=1620https://www.dataprotection.ro Art. 11: Acreditarea organismelor de certificare

(1)Acreditarea organismelor de certificare prevăzute la art. 43 din Regulamentul general privind protecţia datelor se realizează de Asociaţia de Acreditare din România – RENAR, în calitate de organism naţional de acreditare, în conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 765/2008 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 iulie 2008 de stabilire a cerinţelor de acreditare şi de supraveghere a pieţei în ceea ce priveşte comercializarea produselor şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 339/93, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 218 din 13 august 2008, precum şi în conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr.

23/2009 privind activitatea de acreditare a organismelor de evaluare a conformităţii, aprobată cu modificări prin Legea nr. 256/2011 (2)Organismele de certificare vor fi acreditate potrivit reglementărilor legale aplicabile, în conformitate cu standardul EN-ISO/IEC 17065 şi cu cerinţele suplimentare stabilite de Autoritatea naţională de supraveghere, precum şi cu respectarea prevederilor art. 43 din Regulamentul general privind protecţia datelor.

Accesibilitate

Conexiunile la internet, conexiunile locale sunt sub administrarea dvs..Conexiunile directe asigura o fluiditate a traficului, o administrare eficiența a sistemului.

Numai într-o lume ideala utilizatorii solutiilor Cloud ar putea avea aceleași beneficii. toate resursele necesare și nu vor intampina dificultati de funcționare.

Print Friendly, PDF & Email