Suport tehnic gratuit prin email

Se oferă pe toată perioada de utilizare a sistemelor achizitonate de la noi.

Trimiteți întrebările sau descrierile problemelor pe care le întâmpinați, capturi de ecran la: suport@scdtech.ro. 

Raspuns in aproximativ 2 zile lucratoare.

Toate sistemele, echipamentele, aparatele achizitionate prin intermediul www.scdtech.ro beneficiaza de garantie 12 Luni.

Orice probleme, defectiuni vor fi analizate si rezolvate intr-un termen rezonabil, in functie de gravitatea acestora.

Daca problemele survenite in timpul termenului de garantie sunt din cauza echipamentului, fac obiectul conditiilor de garantie, acestea se vor rezolva gratuit.

Daca problemele survenite in timpul termenului de garantie NU sunt din cauza echipamentului, NU fac obiectul conditiilor de garantie, acestea se vor rezolva contra cost.

Dupa constatare, beneficiarul va fi informat si, impreuna, vom lua o decizie de rezolvare.

Pretul serviciilor de consultanta, suport telefonic, suport prin Team Viewer este de 35 euro/ora, minim o ora.

In cazul serviciilor oferite la sediul beneficiarului, la pretul serviciilor, se va adauga costul deplasarii.

Pentru soft-uri de pontaj Bio-matrix:

Înainte de orice solicitare pentru suport tehnic, asigurați-vă că utilizați cea mai recentă versiune a programului.

Instruire tehnică gratuită, telefonică și online cu TeamViewer, pentru punerea în funcțiune a sistemului de pontaj

Instruirea tehnică telefonică și online cu TeamViewer vă este utilă dacă doriți o implementare mai rapidă a sistemului de pontaj. Puteți astfel să beneficiați de experiența de implementare și cunoștințele tehnice ale unui specialist care să vă îndrume pas cu pas în punerea în funcțiune, configurarea și utilizarea sistemului.

Acest serviciu îl puteți solicita gratuit o singură dată, într-un interval de maximum 30 de zile de la achiziția sistemului de pontaj și vă este oferit în baza unei programări prealabile.

Cererea se trimite prin email, la adresa:suport@scdtech.ro.

Suport tehnic comercial, telefonic și online prin TeamViewer

Programul pentru pontaj și control acces BIO-matrix MICRO se livrează cu manuale de instalare și utilizare în Limba Română. Studiind manualele nu veți avea nevoie să apelați la serviciile de suport pentru instalarea și utilizarea programului.

Pot exista însă și situații în care vă doriți serviciile noastre de suport, precum:

  • Recuperarea bazei de date de pe un calculator al cărui sistem de operare nu mai este funcțional, urmare a efectelor unui virus informatic sau a defectării calculatorului
  • Instruirea unui nou angajat, în cazul în care este necesar să întocmiți pontajul pentru plata salariilor iar noul angajat nu are suficient timp să studieze manualele și să se inițieze în utilizarea programului
  • În situații urgente, când personalul specializat IT al firmei dumneavoastră nu este disponibil în timp util pentru a vă ajuta
  • Când doriți să apelați la serviciile noastre de suport tehnic pentru aspecte ce țin de administrarea calculatoarelor sau a rețelei de calculatoare din firma dumneavoastră.
  • Când nu doriți să apelați la serviciile de suport tehnic gratuit prin email.

Instalarea soft-ului versiune Micro cu instructaj de utilizare online in afara perioadei de 30 zile de la achizitionare este 50 euro.

Acest serviciu este valabil in conditiile in care computer-ul pe care se instaleaza indeplineste conditiile tehnice minime si Windows-ul este actualizat.

Consultanța tehnică telefonică și online cu TeamViewer se acordă și pe probleme punctuale, pentru depășirea unor situații precum:

  • remediarea problemelor de funcționare a sistemului de pontaj ce pot să apară în timp din cauze neprevăzute;
  • schimbări de personal utilizator al programului de pontaj ce necesită instruire;
  • schimbări de sediu ce necesită mutări și modificări ale configurației sistemului de pontaj;
  • achiziții de calculatoare noi ce necesită reinstalarea programului de pontaj pe versiuni viitoare ale sistemului de operare Microsoft Windows;
  • extinderea în viitor a sistemului de pontaj cu alte aparate de pontaj și control acces;
  • în orice alte situații când întâmpinați diverse dificultăți de ordin tehnic pe care nu le puteți depăși;
  • orice solicitări de suport tehnic ale produselor noastre, achiziționate prin intermediul altor firme;

Prețul acestor servicii este de 35 euro/ora, minim o ora.

In cazul serviciilor oferite la sediul beneficiarului, la pretul serviciilor, se va adauga costul deplasarii.